Wajah alien pada langit aurora di Iceland





Wajah Alien dilihat dalam cahaya  hijau Aurora

Seorang jurugambar terkejut setelah  pulang ke rumah ketika melihat gambar-gambar yg beliau ambil  di fenomena cahaya hijau aurora menemui  tanda-tanda muka makhluk asing menghantui langit tersebut.Jurugambar tersebut, Iurie Belegurschi telah mengambil gambar yang menakjubkan di semenanjung Reykjanes  di Iceland.





Pada malam yang jelas pada 8 September,Belegurschi berkata dia tinggal sepanjang malam dan menunggu untuk menonton fenomena aurora Northern Lights di langit.



Beliau berkata: 'Saya tidak dapat menggambarkan dengan kata-kata apa yang saya rasa apabila saya melihat lampu Aurora, tetapi pada pendapat saya ia adalah fenomena yang paling menakjubkan kita boleh menyaksikan.

'Saya ingin semua orang dapat melihat ia sekurang-kurangnya sekali dalam hidup mereka.

'Saya tidak melihat wajah asing semasa mengambil gambar, tetapi apabila saya pulang ke rumah saya diperiksa gambar saya pada komputer dan saya melihat ia! Ia adalah luar biasa, saya tidak boleh percaya mata saya. '



1 comment:

  1. subhaanallah,,, mesti terkejut giler nih,,, click nuffnang akak hari ni,, sbg hadiah,, hehe

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...