Ana Dahlia menyesal...!!





BADAI yang melanda rumah tangga pelakon filemMantra, Ana Dahlia dan chef selebriti terkenal, Chef Riz menjadi teka-teki dan status perkahwinan mereka masih mengundang tanda tanya ramai pihak. BACA SINI


Kontroversi itu muncul setelah pasangan itu dilihat hadir ke Mahkamah Rendah Syariah Kajang, Selangor pada awal minggu lalu untuk mengambil borang penceraian.


Walaupun kedua-duanya telah memberikan kenyataan balas mengenai keadaan hubungan mereka, namun punca sebenar keretakan rumah tangga mereka belum lagi didedahkan.


Kosmo! yang berkesempatan bertemu dengan pelakon Ana Dahlia atau nama sebenarnya Diyana Mastura Jaafar, 29, di majlis ramah mesra drama bersiri Cinta Itu Milikku di Sri Pentas baru-baru ini untuk mendapatkan kenyataan lanjut daripadanya.




ANA DAHLIA dan Chef Riz bernikah 11 bulan lalu. Rumah tangga mereka kini sedang bergolak.

Kosmo!: Sepanjang kes rumah tangga Ana dibicarakan dengan lebih meluas sejak akhir-akhir ini, tiada lagi kenyataan mengenai punca masalah rumah tangga kalian bergolak. Apakah komen anda?


Ana Dahlia: Hal ini terlalu peribadi buat saya. Sampai masanya orang ramai akan tahu perkara sebenar. Tidak perlu saya aibkan diri saya, keluarga kedua-dua belah pihak dan orang sekeliling.


Benarkah anda dan Chef Riz hadir ke mahkamah untuk mengambil borang penceraian baru-baru ini?

Saya tidak boleh cakap apa-apa. Saya tidak mengesahkan atau menafikan perkara itu.


Benarkah ada dakwaan anda kini sedang menjalinkan hubungan dengan seseorang sehingga menyebabkan keretakan rumah tangga anda?






Ingin saya tegaskan di sini, saya tidak menjalinkan hubungan dengan mana-mana lelaki jauh sekali untuk berlaku curang.

Boleh anda jelaskan tentang status perkahwinan anda kini? Adakah kalian masih tinggal sebumbung?


Itu terlalu peribadi, jadi saya tidak perlu jawab. Buat masa ini saya tidak boleh jelaskan lagi mengenai status perkahwinan saya. Sampai masa perkara ini akan jelas dengan sendiri.


Anda dan Chef Riz hanya baru 11 bulan berkahwin dan kini perkahwinan kalian sudah bergolak. Anda ralat?

Saya akui kami berkenalan dalam tempoh yang singkat sebelum mengambil keputusan untuk berkahwin dan tidak cukup mengenali hati budi masing-masing.

Itu salah saya. Sebaik-baiknya, janganlah membuat keputusan terburu-buru dan menyebabkan kita tersilap langkah. Saya terima keluarga sebelah mentua kerana mereka sangat baik dan rapat dengan saya.

Apakah tindakan anda sekarang? Adakah anda berusaha untuk menyelamatkan perkahwinan kalian?


Saya rasa semua orang melakukan perkara yang sama untuk menyelamatkan rumah tangga (jumpa kaunselor). Kini saya hanya berserah dan berusaha untuk diri saya.


Adakah isu kepincangan rumah tangga anda kini mengganggu fokus kerja?


Terus-terang, ya. Tapi saya harus fokus terhadap karier dan tidak mahu memikirkan hal ini sehingga ia menjejaskan kehidupan saya.


Buat masa ini, saya masih perlu menjalani penggambaran drama Cinta Itu Milikku dan saya juga tidak ada menerima tawaran lain.

Baca sini juga :
gosip artis, hiburan, Ana Dahlia dan Chef Riz bercerai, Rumahtangga bermasaalah Ana Dahlia dan Chef riz

2 comments:

  1. ala sbnrnya masing2 xleh terima diri pasangan diaorg..yela baru kenal kan...tp nobody is perfect..

    ReplyDelete
  2. Tak baik cakap nyesal la ape la...kan jodoh tu urusan ALLAH..kalo ALLAH tak izinkan maka jodoh pertemuan itu takkan terjadi..rasa cam ana takde basic agama pulak cakap cam tu..hurmm retis ni kan biasa la!

    ReplyDelete

thank you for ur comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...